6.8.18

Τα Χρόνια Περνούν

Ή παίρνουν

Από μικρός αναρωτιόμουν ποια η διαφορά του περνώ και του παίρνω
Ήταν ο τόνος, ή μήπως η διαφορετική ορθογραφία;

Τα χρόνια περνούν λοιπόν
Και παίρνουν μακριά τον πόνο και τη μνήμη των ανθρώπων
Ίσως και όχι, ίσως η φάση είναι πάντα ένα ερώτημα
Φεύγει ποτέ η μνήμη;
Σε σκέφτομαι συνέχεια τελευταία, ήρθα και σε ''είδα"τις προάλλες / σε είδα να με σκέφτεσαι και εσύ

Υπάρχει κάτι που σου έχω στείλει / αλλά μετά από μια σειρά άτυχων γεγονότων το μήνυμα σου ήρθε μισό,

Νομίζω πως ήρθε η ώρα να το δεις ολόκληρο...

Γεια σου! Τι κάνεις;
Πάει καιρός που δεν έχουμε μιλήσει.
Ένα πρωινό είδα πως ένας A. είδε την φωτογραφία μου στο ινστα. Μου κόπηκαν τα πόδια, χάρηκα πολύ χωρίς απαραίτητα να ξέρω το γιατί.
Λίγες μέρες πριν γίνει αυτό σε σκεφτόμουν - κάτι που κάνω συχνά πυκνά και ας μην μιλάμε, πιστεύω πως υπάρχει μια ιδιαίτερη σύνδεση ανάμεσά μας και το καταλαβαίνεις. Όπως πιστεύω ότι το καταλαβαίνω και γω όταν με σκέφτεσαι εσύ.
Αυτές τις φευγαλέες στιγμές.

Θυμήθηκα..
Στιγμές, καλές και λιγότερο καλές. Θυμήθηκα το χαμόγελό σου και το ποσό σημαντικός υπήρξες για εμένα. Χωρίς ποτέ να σου δώσω να το καταλάβεις ή να στο πω. Το παιχνίδι με τον εγωισμό μου είχε περισσότερη πλάκα, να σε βλέπω να προσπαθείς να με καταλάβεις και να σε νιώθω να υποφέρεις.
Συγνώμη για τον φόβο που σου δημιούργησα. Τα αναπάντητα ερωτήματά σου και τις σιωπές μου. Με συγχωρείς για την επιπολαιότητά μου και το παιχνίδι με τα συναισθήματά σου. Συγνώμη για την απουσία μου όταν με χρειαζόσουν περισσότερο - εκείνες τις ημέρες μετά τον χωρισμό μας που εσύ περίμενες και ο εγωιστής γίγαντας δεν ερχόταν ποτέ.

Συγνώμη για ότι δεν έχω καταλάβει.
Ήσουν σημαντικός για εμένα. Είσαι σημαντικός. Υπάρχουν φορές που νιώθω πως θα σε πετύχω στον δρόμο και δεν θα ξέρω τι να σου πρωτοπώ. Υπάρχουν και άλλες που εύχομαι απλά να σε πετύχω στον δρόμο και να μην ξέρω τι να σου πω.

Σε νιώθω κοντά. Συγνώμη. Σ'αγαπώ παιδί.
Ελπίζω να περπατάς ακόμη με τα χέρια.

...
Αυτό είναι.
Ίσως κάποια στιγμή λάβω απάντησή σου.
Ίσως και όχι.
Ίσως ο χρόνος που περνά, να απομακρύνει και τους ανθρώπους.
Ίσως..

1 σχόλιο:

  1. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.. Η ΣΥΓΝΩΜΜΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ.. ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΓΙΓΑΝΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...