9.10.15

Dreams Collide

Είδα ένα πολύ ζωντανό όνειρο,
Ήσουν εκεί, Εσύ και η αδερφούλα σου,
Είμασταν σπίτι σου,
Μου έλεγες πόσο χαίρεσαι που με βλέπεις,
Και γω, μόνο συμφωνούσα μαζί σου,
Θα ήθελα πολύ να σε βλέπω μπροστά μου,
Ήταν όμως μόνο ένα όνειρο,
Μόνο.

Ένα ζωντανό όνειρο,
Που συγκρούεται με την πραγματικότητα,
Τα μαζί που αφήσαμε,
Ήσουν πολύ ερωτευμένος μαζί μου, έτσι θέλω να σε θυμάμαι,
Ήμουν φοβισμένος, δεν είναι ότι δεν ήθελα εσένα,
Δεν ήθελα κανέναν.

Πήγαμε στο δωμάτιό σου,
Με πήρες και σε πήρα αγκαλιά,
Δάκρυα γέμισαν τα μάτια μας,
"Είμαι ακόμα ερωτευμένος, θέλω να είμαστε μαζί, μη με αφήσεις να φύγω, δεν θέλω. Θέλω μόνο να είμαι μαζί σου" σου είπα,
Με άφησες και πήγες στον υπολογιστή σου,
Άνοιξες μια νέα σελίδα και είδα ότι το μπλογκ μου είναι στα αγαπημένα σου.

Για αυτό σου γράφω.
Ξέρω. Και εσύ ξέρεις.
Αφήσαμε τους εγωισμούς μας ελεύθερους και διαλύσαμε όσα είχαμε χτίσει μαζί.

Δεν ήταν μια εύκολη σχέση.
Για εμένα οι σχέσεις με τους ανθρώπους δεν ήταν ποτέ εύκολες.
Σε πλήγωσα. Πολύ.
Με συγχωρείς για τον πόνο που ένιωσες στην καρδιά σου.
Με συγχωρείς για το κενό, για τις στιγμές που ένιωσες πως δεν σε αγαπάω.

Πάνε πέντε χρόνια.
Μα είναι σαν να πέρασαν πέντε λεπτά.

Σε λίγο φεύγω,
Το κουτί με τα όνειρα που κάναμε για εμάς θα το αφήσω πίσω μου,
Ένα κουτί γεμάτο ενέργεια που δεν πρέπει να πάρω μαζί μου,
Δεν είναι δίκαιο.

Θα σε ξαναδώ.
Να το ξέρεις.
Είσαι σημαντικός.
Να σε προσέχεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...