25.11.15

Σεβασμός

Τι είναι;
Μπορείς να μου πεις;
Δεν τον αναζήτησα ποτέ. Νομίζω πως η οικογένειά μου προσπάθησε να με μάθει αλλά εγώ μάλλον ήμουν ανίκανος να τον κατανοήσω.

Ο λόγος είναι ότι ζω σε έναν κόσμο που περιστρέφεται γύρω από εμένα. Η ζωή μου ήταν πάντα πολύ πιο πολύτιμη από του άλλου. Ο άλλος μπορεί να ήταν ο καθένας, οι γονείς μου, η οικογένειά μου, οι σχέσεις μου με τους ανθρώπους και αυτούς που ήθελα να αποκαλώ φίλους μου.

Φτάνεις όμως σε ένα σημείο που επαναλαμβάνεσαι πολύ. Εκεί βρίσκεται ένας άνθρωπος που σε αντιμετωπίζει όπως αντιμετωπίζεις εσύ τους άλλους. Με σκληρότητα. Γιατί εγώ πρώτος τον αντιμετώπισα με σκληρότητα. Γιατί αυτό μου αξίζει, πιστεύω.

Είναι το τίμημα που πληρώνεις για ότι κάνεις στη ζωή. Γιατί όλα έχουν μια τιμή. Την έχω πληρώσει πολλές φορές και ακόμα να μάθω. Πόσες φορές θα επαναληφθεί για να το καταλάβω;

Μια ολόκληρη ζωή πίστευα στο απίθανο.
Ήρθε η ώρα να αναθεωρήσω.

Όχι, δεν είμαστε όλοι ικανοί.
Υπάρχει όντως ένα μέτρο στην εξυπνάδα.
Εγώ είμαι σίγουρα πιο κάτω από τη μέση.

Συγνώμη;
Δεν είναι αρκετό να το πεις σε κανέναν.
Συγνώμη στον εαυτό μου λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...