3.9.15

Το Όνομα.

Το 2012, αφού είχα ταξιδέψει αμέτρητες φορές στην αγαπημένη μου και γείτονα χώρα, την Τουρκία, αποφάσισα να δώσω στον εαυτό μου ένα Τούρκικο όνομα που θα μου ταιριάζει.

Ο λόγος;
Το Μάνος δεν είναι εύκολο και μοιάζει ξένο. Εγώ ήθελα blend in, όχι stand out. Είμαστε το όνομά μας. Gökay το δικό μου. Gök σημαίνει γαλανός ουρανός στα Τούρκικα και Ay είναι ο αγαπημένος μου αστερίας, το Φεγγάρι.. Το όνομά μου σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει "το Φεγγάρι που λάμπει στον ουρανό".
Catchy ε;

Σήμερα είμαι στη Μύκονο. Κατέβασα μια σαμπάνια Crystal μόνος μου το βράδυ που πέρασε και είδα τον τραπεζικό μου λογαριασμό με - 700 + 50 tips - 750 € λιγότερα. Χαλάλι.

Είναι καιρός που θέλω να δω κάτι διαφορετικό. Και το βράδυ που πέρασε μέθυσα. Δεν ξέρω πως γύρισα στο σπίτι, πιστεύω οτι ο Άγγελός μου με βοήθησε να διανύσω τα 10 χιλιόμετρα που χωρίζουν τη Χώρα από το σπίτι μου.
Το διαφορετικό.. Το είδα. Ένα νέο όνομα, για το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μου στην Ινδία.
Mukul / μπουμπούκι, ψυχή, άνθιση..

Αφού το επέλεξα και το ανέβασα πάραυτα στο Φουμπού, διάβασα ποιός είναι ο Mukul. Και τα έπαιξα. Παίξτα και εσύ εδώ. Μου ταιριάζει.

Στην Ινδία έχω πολλούς λόγους να πάω. Θέλω να εκπαιδευθώ και να παιδευθώ. Θέλω το διαφορετικό από την Ευρώπη και ΣΙΑ που την έχω φάει με το κουτάλι..
Θέλω τη γνώση και τα μαθήματα που θα με πάνε παρακάτω στο αιώνιο και αέναο ταξίδι της ψυχής.

Θέλω ίαση και ολοκλήρωση.

C'est la vie. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...