19.10.14

I am *

ήταν Δευτέρα 13.10.2014 όταν μου μπήκε μια ιδέα στο κεφάλι, να γράψω για τον τρόπο που βλέπω τη ζωή, όσα έχω μάθει και όσα μου έχει μάθει,
έτσι αποφάσισα πως κάθε μέρα, για μια εβδομάδα, θα γράφω για πράγματα που θεωρώ σημαντικά,
τα σημαντικά μου, τα ανέβαζα στη προσωπική μου σελίδα στο Φατσοβιβλίο,
τα συνόδευα με όμορφα τραγούδια, από αγαπημένους μου καλλιτέχνες,

εδώ, παρατίθενται οι 7 ημέρες της εβδομάδας, μαζί με λίνκ για να δείτε τα ποστ ολοκληρωμένα,

Δευτέρα 13.10 / ζήσε σήμερα, αγάπησε, νιώσε,
να αγαπάς και να αγαπιέσαι χωρίς περιορισμούς *λινκ
Τρίτη 14.10 / αφέσου, κατανόησε,
ο μεγαλύτερος εχθρός σου είναι η συνήθεια... *λινκ
Τετάρτη 15.10 / ζώντας με διαβήτη έμαθα να προσέχω το σώμα μου, η σημαντικότερη αγάπη είναι του εαυτού,
η πρόληψη σώζει ζωές.. *λινκ
Πέμπτη 16.10 / μην κατακρίνεις τα συναισθήματά σου, νιώσε ελεύθερα,
το να μετανιώνεις είναι ανθρώπινο *λινκ
Παρασκευή 17.10 / ο περιορισμός του περίγυρου και του εαυτού ξεπερνιέται,
δώσε στον εαυτό σου την ελευθερία της επιλογής.. *λινκ
Σάββατο 18.10 / η δύναμη της σκέψης είναι η ισχυρότερη ικανότητά σου, χρησιμοποίησέ τη σωστά,
μη προδικάζεις, αφέσου * / λινκ
Κυριακή 19.10 / φαντάσου πως θα ήθελες να είναι ο κόσμος, μπορείς να κάνεις τα πάντα εάν πιστέψεις στον εαυτό σου,
ο "παράδεισος" είναι κομμάτι αυτού του κόσμου * / λινκ

για χρόνια υπήρξα κάποιος άλλος,
αυτός που νόμιζα ότι ήθελαν οι άλλοι να είμαι,
μου πήρε πολύ χρόνο να αποδεχθώ τον εαυτό μου,
στους εαυτούς που είχα δημιουργήσει αλλά δεν ήθελα πια, έδωσα υπόσταση,
σάρκα και οστά,
τους ξεχώρισα από το φυσικό μου σώμα,
δεν τους μηδένισα - ούτε τους απέκρυψα, έγιναν συνοδοιπόροι μου,
πολλοί από αυτούς με συνοδεύουν ακόμα στη ζωή μου,
τους αποδέχομαι, τους σέβομαι και τους ελέγχω,
είμαι ο Μαέντος, ο Φεγγαρογητεμένος, ο Gökay,
πάνω από όλους είμαι εγώ, ο Μάνος..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...