10.10.14

Αυτοκτονία *

ξέρεις,
πολύ πριν καταφέρω να χρησιμοποιήσω το χάρισμά μου είδα ένα όνειρο,
ήμουν στο σπίτι μιας φίλης μου,
τον είδα,

- Γεια σου Μαέντος / ξέρεις ποιος είμαι, έχεις ακούσει για εμένα,
- Είσαι ο Κώστας, ξέρω / τι θέλεις;
- Μόνο εσύ με βλέπεις / δε μπορώ να της μιλήσω / κάθε μου προσπάθεια να την πλησιάσω καταλήγει στο κενό / έχω προσπαθήσει πολλές φορές,
- Τι θέλεις;
- Να την προσέχεις..



νομίζεις ότι αν επιλέξεις αυτό τον δρόμο θα ηρεμήσεις,
τίποτα δε θα σε ενοχλεί; / θα είσαι ευτυχισμένη;

μάθε αυτό,
η πόρτα του άλλου κόσμου είναι ανοιχτή σε όσους έχουν κλείσει τους θνητούς λογαριασμούς,
εάν οι άλλοι νιώσουν πως δεν είσαι έτοιμη να προχωρήσεις, αφήνεσαι σε μια ενδιάμεση κατάσταση,
το μεταίχμιο *
εκεί,
δε μπορείς να επικοινωνήσεις με τους αγαπημένους σου, παρότι ζεις ανάμεσά τους,
δε μπορείς να περάσεις σε άλλη διάσταση,
οι γύρω σου μεταμορφώνονται, μα εσύ μένεις για πάντα στο μεταίχμιο,
είναι η τιμωρία της επιλογής σου,

αυτό θέλεις;

να θυμάσαι,
το σώμα σου θνητό, η ψυχή σου αθάνατη *

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...