3.5.11

Spring.

..Αρπάζεις μια κλωστή και παίζεις με τις χρυσόμυγες.
..Βγαίνεις στο μπαλκόνι και βλέπεις τα τριαντάφυλλα που είναι έτοιμα να ανοίξουν.
..Κατεβαίνεις στον κήπο και βλέπεις χρώματα. Τη φύση να χαμογελάει :)
..Βγαίνεις έξω με φίλους - δίχως να σε νοιάζει τι καιρό θα κάνει. Ότι καιρό και να κάνει ξέρεις πως θα περάσεις καλά.
..Ψάχνεσαι, και βρίσκεις τον εαυτό σου.




Ελληνικό. Βλέποντας φαντάσματα πίσω από κλειστές πόρτες, ανθισμένων σπιτιών.

Αυτά είναι η Άνοιξη για εμένα φίλε μου. Η αγαπημένη εποχή του χρόνου μου. Μου δείχνει, τα ψεγάδια που άφησε πίσω του ο Χειμώνας. Με προϊδεάζει και μου δίνει ελπίδα για τις ζεστές - όμορφες μέρες του Καλοκαιριού. Η Άνοιξη λοιπόν για έμενα - αυτή η Άνοιξη - είναι η πιο όμορφη περίοδος για αλλαγές.

Άνοιξε την μπαλκονόπορτα. Άσε να μπει καθαρός αέρας. Άσε τις μυρωδιές του κόσμου να σε αγκαλιάσουν. Το άρωμα. Άνοιξη.
Μετρό. Κόκκινη Γραμμή. Μέσα στην μιζέρια και την μαυρίλα.. Υπάρχουν άνθρωποι που είναι ακόμα,
"Ζωντανοί μέσα στην Πόλη"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...