28.3.11

Άσε με, στην αμάθεια μου.

Έμαθα πως δεν χρειάζεται να αλλάξω φίλους, απλά να καταλάβω πως οι φίλοι αλλάζουν.

..πως κάτι που κάνεις για μια στιγμή, μπορεί να σε επηρεάζει και να ζει μαζί σου για όλη σου τη ζωή.

..πως πρέπει πάντα να αφήνεις τα αγαπημένα σου πρόσωπα με αγάπη, ίσως είναι η τελευταία φορά που τα βλέπεις.
..πως είμαι υπεύθυνος για ότι και αν κάνω, όπως και να νιώθω αφού το κάνω.
..πως πρέπει να ελέγχεις τον χαρακτήρα σου, αλλιώς σε ελέγχει εκείνος.
..πως όταν είμαι με καλούς φίλους, μπορούμε να κάνουμε τα πάντα - μπορεί και τίποτα, και ακόμη να περνάμε καλά.
..πως κάποιες φορές οι άνθρωποι που περίμενα να με χτυπήσουν όταν έπεφτα, ήταν οι πρώτοι που με βοήθησαν να σηκωθώ και πάλι.
..πως όταν είμαι νευριασμένος έχω το δικαίωμα να είμαι νευριασμένος, αλλά αυτό δεν μου δίνει το δικαίωμα να είμαι κακός.
..πως αν κάποιος δεν με αγαπάει με τον τρόπο που περιμένω να το κάνει, δεν σημαίνει πως δεν με αγαπάει. Ο καθένας έχει τον τρόπο του.
..πως η ωριμότητα έχει να κάνει με τις συνθήκες ζωής και ότι έχεις μάθει μέσα από αυτές, και λιγότερο με τα χρόνια που έχεις ζήσει.
..πως δεν είναι πάντα αρκετό να συγχωρείσαι από τους άλλους. Κάποιες φορές πρέπει να συγχωρήσεις τον ίδιο σου τον εαυτό.
..πως επειδή δύο άνθρωποι μαλώνουν, δεν σημαίνει πως δεν αγαπούν ο ένας τον άλλο.
..πως οι άνθρωποι που αγαπάς περισσότερο, είναι αυτοί που φεύγουν νωρίτερα.
..πως δεν μπορείς να κάνεις κάποιον να σε αγαπήσει. Γίνε κάποιος που αξίζει να αγαπηθεί και άσε τα υπόλοιπα στους γύρω σου...πως δεν έχει σημασία τι έχεις στη ζωή, αλλά ποιους έχεις για να τα μοιράζεσαι.
..πως περνούν χρόνια για να πιστέψεις σε κάτι, μόνο δευτερόλεπτα όμως για να πάψεις.
..πως μπορείς να συνεχίσεις τον δρόμο σου, ακόμα και αν πιστεύεις πως δεν μπορείς.
..πως υπάρχουν άνθρωποι που σε αγαπούν πραγματικά, απλά δεν ξέρουν πως να σου το δείξουν.


Έμαθα, πως μπορεί όντως το περιβάλλον μου και οι συνθήκες που έζησα να με επηρέασαν, όμως είμαι ο *μόνος υπεύθυνος* για αυτό που είμαι σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...