7.4.11

Bilmiyorum.

Μετάφραση;
Δεν ξέρω.. Δεν ξέρω τι θέλω, δεν ξέρω αν αυτό που θέλω είναι αυτό που μπορώ να έχω, δεν ξέρω που πάω και που πατάω. Το ξέρεις το αίσθημα; Α, ναι; Αυτό είναι! Η περίοδος που κάνεις όνειρα και έρχονται *οι άλλοι* να στα ξεζουμίσουν, να σου δείξουν πως τα όνειρά σου δεν είναι ρεαλιστικά ή ότι δεν μπορούν να γίνουν για ιδιάζοντες λόγους.. Η περίοδος που ενώ είσαι ερωτευμένος - η απόσταση δεν σου επιτρέπει να το ζήσεις. Η περίοδος που καταλαβαίνεις πως ο έρωτας σου, δεν είναι αυτός που περιμένεις, αλλά αυτός που δεν θα έρθει ποτέ. Παρόλα αυτά συνεχίζεις τα όνειρα..
"Σε 1 χρόνο που θα έχω τελειώσει, θα ψάχνω για το μεταπτυχιακό μου.."
"Σε 1 χρόνο από τώρα θα ζω κάπου αλλού, όμορφα, μακριά από ανθρώπους που *μαυρίζουν* την καθημερινότητά μου.."
Διαπιστώνεις κάτι; Ναι, δεν μου αρέσει ο τρόπος που ζω. Δεν μου αρέσει η εξάρτηση μου, δεν μου αρέσει η επιρροή που έχουν οι άλλοι πάνω μου. Θα ήθελα να ήμουν κάπου αλλού ρε συ.. Εκεί που ήμουν μικρός, στον κόσμο μου, που δεν μπορούσες να με αγγίξεις, που δεν μπορούσες να με καταλάβεις γιατί το μόνο που είχα - και στο έδινα ελεύθερα - ήταν το χαμόγελό μου. Εκεί που αναρωτιέσαι "Μα δεν τον βασανίζει κάτι; Όλα καλά του πηγαίνουν;"

Με μάτιασες φίλε. Με γέμισες με τα προβλήματά σου, και τώρα δεν μπορώ να τα αδειάσω με τίποτα. Πολλές φορές νιώθω σαν το πυρηνικό εργοστάσιο στην Φουκουσίμα - που δεν ξέρουν που να αδειάσουν τα πυρηνικά απόβλητα. Έτσι είναι.
...
- Γύρισα από Σαρωνίδα, στο είπα; Εχθές σκεφτόμουν και - προφανώς - με σκεφτόταν και κάποιος άλλος. Κάποιος που θέλω να με σκέφτεται - ένας παλιός, γνώριμος Άγγελος. Δεν ξέρω πως το κάνω αυτό, αλλά όταν σκέφτομαι κάποιον έντονα, με σκέφτεται και εκείνος. Διαίσθηση; Μπορεί! Αυτός ο Άγγελος που λες είναι ο έρωτας που έφυγε νωρίς - του έδειξα την πόρτα και τώρα δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Είμαι με δεμένα χέρια - και πόδια - και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να μιλάω στον εαυτό μου και να λέω... "Τι ωραία που θα ήταν αν..."
Τον είχα δει πρόσφατα και ο εγωισμός μου με κράτησε από το να πω μια λέξη.. Συγνώμη. -
Αγαπάς ακόμα, και έχεις πολλά να δώσεις.
Παρόλα αυτά δεν ξέρεις ΠΟΥ να τα δώσεις.

- Να περιμένεις λίγο ακόμα, σε λέω. -

Ξέρω ένα μέρος που δεν πηγαίνει τίποτα.
Το ξέρεις;
Όνειρα. Φαντασία. Μαγεία.

1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...