5.5.14

Ημέρα 9η

- Έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα.. κοιτώντας πίσω τίποτα δεν είναι το ίδιο..

Για αυτό κοιτάω μπροστά,
Με έχουν κουράσει ορισμένοι άνθρώποι,

Αυτοί που κλαίγονται και είναι πικρόχολοι
και αυτοί που ενώ είναι βράχοι και το ξέρεις χρόνια, το έχουν χάσει,
Το μυαλό τους έχει κουραστεί και δεν βλέπουν πέρα από τη μύτη τους
μετά από χρόνια καταχρήσεων,

Ευτυχώς έχω ανθρώπους να μου θυμίζουν λόγους για να γίνομαι καλύτερος,
Μέσα σε αυτούς και οι προαναφερόμενοι,
Συνήθως μαθαίνω περισσότερα από αυτούς
παρά από έναν φωτισμένο, διαυγή άνθρωπο,


Σήμερα έκανα μπάνιο,
Μόνος μου!
Έβγαλα τον νάρθηκα, τα ρούχα μου,
Μπανιαρίστικα
και τα έβαλα πάλι όλα στη θέση τους!
I'm tougher than you give me credit for..

Εχθές το πρωί το σπίτι έγινε μαχητικό πεδίο,
Βγήκαν τα όπλα και βαρούσαν ψαχνό,
Ξέρεις, προβλήματα της συγκατοίκησης,
Ευτυχώς
η παραμονή μου στην Αθήνα θα είναι σύντομη,

Που θα πάω;
Ταξίδι σε όλο τον κόσμο,
ξεκινώντας από τη χώρα των προγόνων,
Υπάρχει μια ανοιχτή πόρτα για περιοδικό της Ε.Ε.
Μυρίζει δουλειά, στον τομέα μου!
Θα δούμε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...