7.5.14

11η Ημέρα

- Δεν λέγεται ατυχία αυτό που έπαθα, είναι η νομοτέλεια του σύμπαντος, όπου μαζεύεται πολλή αρνητική ενέργεια, έρχεται το ξέσπασμα..

Αν σκεφτούμε ποιοι είναι οι πραγματικά άτυχοι θα εκπλαγούμε,


Η αλήθεια είναι ότι μετά το τέλος των σπουδών μου δεν είχα τι να κάνω,
Είμαι ένα τρομερά ενεργητικό άτομο,
Οι σπουδές στη Τουρκία ήταν ένα διάλειμμα,
Με την επιστροφή μου στην Ελλάδα "έπεσα" πάλι
και περίμενα πότε θα γυρίσω πίσω,

Σήμερα είναι 7 Μαίου,
Κανονικά θα επέστρεφα πριν 6 μέρες,

Αλλά είμαι εδώ,
Αλλαγή σχεδίων,
Μικρή αλλαγή στο σώμα μου,

Ο γιατρός λέει πως θέλω 6 εβδομάδες ακόμα,
Μετά θα ξεκινήσω φυσιοθεραπεία,
Σε 4 μέρες θα αρχίσω να κινώ τον ώμο μου,
Για να μη μείνει κολλημένος εκεί για πάντα,

- Όχι, δεν είμαι άτυχος, απλά δοκιμάζομαι.. *

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...