27.4.14

Ημέρα 1η

- Ξέρεις πως είναι να σπάει το χέρι σου; Αν ναι, βάλε τον πόνο στο 10πλάσιο. Έσπασα τον ώμο μου..

Η μέρα μου ξεκίνησε κανονικά, με πολύ όρεξη,
γίνεται ένα πανηγύρι στο Ελληνικό - και γω είμαι για τα πανηγύρια 100% - και το βράδυ θα δω τον Θ.
Ας μην πάω με το αμάξι στο Ελληνικό, που θα βρω να παρκάρω; Θα πάω με το λεωφορείο..
Τί ώρα περνάει; Σε 4 λεπτά!!!
Τρέχω!!! Πάω να περάσω απέναντι και φρενάρω.. ΑΜ ΔΕ!
Τσουλάω, γλυστράω και κοιτώ τον ουρανό, βάζω χέρι μη σκάσω με το κεφάλι...
Έχω πέσει στο δρόμο, το χέρι μου έχει σταματήσει στο κράσπεδο και το κεφάλι μου ακουμπάει το μπράτσο μου.
Φοράω ακουστικά αλλά έχω ακούσει το kalyterotero crack.
Σηκώνομαι και αποφασίζω να συνεχίσω για Ελληνικό,
Mε το που περνάω απέναντι το χέρι μου κρεμάει και βγάζω ένα μικρό βογκητό,
Το λεωφορείο περνάει,
Γυρνάω σπίτι και παίρνω τηλ. την μάνα,
Πάω Ασκληπιείο,
Έχω πεθάνει στον πόνο,
Βγάζω ακτίνα,
Έχω σπάσει και εξαρθρώσει τον ώμο μου,
Πιο συγκεκριμένα,


Έχω σπάσει το Clavicle και έχω βγάλει το κόκκαλο Humerus από τη θέση του,
Για ένα μήνα θα λειτουργώ με ένα χέρι,
Εδώ θα καταγράψω τις εμπειρίες μου.

Υ.Γ. Σου γράφω με το ένα χέρι - το δεξί, ευτυχώς - και συνάμα τρώω τα δημητριακά μου,
not an easy task!

1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...