13.3.13

Οκτώ

«Δεν άργησαν πολύ να με ανακαλύψουν. Ήταν πριν το τέλος της τάξης όταν κατάλαβαν τι ακριβώς συμβαίνει. Το μυστικό μου είχε πονέσει αυτούς που προοριζόταν να πονέσει. Ο κύριος Κάπα είδε τη γη να χάνεται κάτω από τα πόδια του και κατάλαβε ότι ο πόλεμος που νόμισε πως είχε νικήσει δεν ήταν τίποτα άλλο από μια μάχη που έτυχε να βρίσκομαι σε υποδεέστερη θέση. Παρότι οι πράξεις μου ήταν ανήθικες και καταδικαστέες, έως σήμερα καμία κίνηση δεν έχει γίνει, ούτε από εμένα αλλά ούτε και από εκείνον για την επίλυση των γεγονότων. Πόνεσα σωματικά και ψυχικά για τις ενέργειές μου. 

«Με το τέλος του σχολείου έμαθα αυτό για το οποίο ήμουν ήδη ενημερωμένος. Είχα μείνει μετεξεταστέος στα αρχαία και τα μαθηματικά. Ξεκίνησα φροντιστήριο, μένοντας πλέον στο σπίτι της γιαγιάς μου. Έκανα να δω τη μαμά μου όλο το καλοκαίρι. Στο τέλος του καλοκαιριού, πέρα από την εσωτερική αλλαγή μου είχα πλέον αλλάξει και εξωτερικά. Είχα ψηλώσει απότομα, ήμουν ένας νέος γύρω στο 1.70, αδύνατος και αδύναμος. Έπινα πολλά νερά, γεγονός που είχε ξενίσει τη γιαγιά μου που ήταν νοσοκόμα. Έδωσα κανονικά τις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου με θριαμβευτικά αποτελέσματα. Ο μέσος όρος των μαθημάτων που είχα κοπεί, από το 8 είχε ανέβει στο 18 και στα δύο. Ήμουν χαρούμενος με τον εαυτό μου, κάτι που δεν είχα νιώσει ξανά, ή που απλά δεν είχα νιώσει για πολύ καιρό.

«Ένα τηλεφώνημα τον Οκτώβριο θα άλλαζε τη ζωή μου για πάντα. Είχα επιστρέψει στο σπίτι μου, που τα πράγματα ήταν καλύτερα και παρότι ο κύριος Κάπα ήταν ακόμα μαζί μας είχε ηρεμήσει. Όταν γύρισα από τα Αγγλικά μου ένα μεσημέρι Σαββάτου, η μαμά μου με περίμενε σπίτι με τον μετρητή σακχάρου στο χέρι. Είχα μόλις φάει ένα κουλούρι σοκολάτα. Το τεστ έδειξε 300+. Όσα συνέβησαν από εκείνη τη στιγμή και έπειτα ήταν πέρα από κάθε φαντασία, πολύ πιο δύσκολα από ότι άλλο είχα αντιμετωπίσει τον προηγούμενο χρόνο. Πήγαμε στο σπίτι της γιαγιάς μου με τη μαμά μου σε κατάσταση αμόκ στην ιδέα του τι θα ακολουθήσει.. Η γιαγιά πρότεινε στη μαμά να πάρουμε το γιατρό και να περιμένουμε να δούμε πως θα συνεχιστεί η μέρα μου. Το ίδιο απόγευμα μπήκα στο νοσοκομείο με αρχή διαβητικής κετοξέωσης.

...

1 σχόλιο:

  1. ΟΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ Κ ΠΟΝΕΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ.. ΔΙΑΒΗΤΙΚΗ ΚΕΤΟΞΕΩΣΗ.. Η ΖΩΗ ΑΝΤΙΚΡΥΖΕΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ Κ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΛΑ... ΑΛΛΑΓΗ ΣΕΛΙΔΑΣ.. ΑΛΛΑΓΗ ΖΩΗΣ.. ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ.. Η ΖΩΗ ΕΙΝςΙ ΩΡΑΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...