9.1.12

8 παρά 5 *

- Θυμάμαι είχαμε ραντεβού στις 8. Είχα ξεκινήσει από τις 7 για να μην αργήσω... *

...7 και μισή είμαι εκεί / φορώντας ένα λευκό μπλουζί και τζινς / το χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά που τ'ακουστικά το εμποδίζουν / θα περιμένω λίγο, μπορεί να έρθεις και νωρίτερα / να σε δω και παραπάνω :$ / κάνω μια βόλτα στα μαγαζιά / η τσέπη μου όμως άδεια / τι να αγοράσω; / σκέφτομαι δεν χρειάζεται να αγοράσω τίποτα, σε λίγο θα είσαι εδώ / δεν μου χρειάζεται κάτι άλλο / μόνο η παρουσία σου μου αρκεί

- Είχε βγάλει κρύο. Θυμάμαι σου έστειλα μήνυμα... *

..."Ελπίζω να φόρεσες κάτι ζεστό γιατί μας βλέπω να γυρνάμε με κρυοπάγημα :Ρ Είμαι έξω από το ΜΕΤΡΟ. Όταν φτάσεις φώναξε!" / η ώρα παρά τέταρτο / έχω παγώσει / κάνω μια μικρή βόλτα ακόμα μέχρι να έρθεις / περνάω από τις ίδιες ακριβώς βιτρίνες / ανάβω τσιγάρο και κάθομαι σε ένα παγκάκι μαζί με έναν κύριο / παραμιλάει / τον κοιτάζω και τα μάτια του καρφώνουν τα δικά μου / σηκώνομαι απότομα και στηρίζομαι σε ένα πεζούλι παραδίπλα

- Πήγα κοντά στο σταθμό να σε προϋπαντήσω... *

...να είμαι το πρώτο πράγμα που θα δεις / να τρέξεις και να πέσεις στην αγκαλιά μου / έρωτας; / ποιός νοιάζεται; εμένα μ'αρέσει! / 5 λεπτά ακόμα / που μοιάζουν σαν αιώνας... / η ώρα 7:55:47 / το κινητό χτυπάει / μήνυμά σου / θα μου λες πως θα αργήσεις 10 λεπτάκια / ας είναι / διαβάζω "Δεν μπορώ να έρθω. Είμαι στο ΜΕΤΡΟ αλλά επιστρέφω. Συγνώμη!"

- Ήθελα να ανοίξει η γη και να με καταπιεί... *

...σε παίρνω τηλέφωνο αλλά δεν απαντάς / είναι η τελευταία φορά που μιλάμε / μετά θα εξαφανιστείς / απογοήτευση / θυμός / ερωτηματικά / από αυτά που δεν περιμένεις θαυμαστικές απαντήσεις

Ξέρεις πόσα πράγματα υπάρχουν για να μάθεις και να μάθω; *

1 σχόλιο:

  1. Ρομαντικέ μου Φεγγαρογητεμένε..

    Η σκηνή που περιγράφεις είναι και δική μου..
    Τρόμαξα καθώς διάβαζα το κείμενο σου από τη τόση ομοιότητα..!

    Λυπάμαι τόσο που δεν ήρθε..:'(

    Σε φιλώ με αγάπη , τα λέμε σύντομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...