25.11.11

Που ήσουν; *

Ήταν σειρά μου να σε ρωτήσω / είχες εξαφανιστεί για λίγες μέρες που σε εμένα έμοιαζε αιώνας.

- "Φεγγαρογητεμένε" ήρθε η ώρα να φύγω.
- Είναι η πρώτη φορά που με φωνάζεις με το όνομά μου. Τι έγινε; Γιατί φεύγεις; *
- Πέρασε ο καιρός / και δεν το κατάλαβες.
- Δεν πέρασε! Ένα μήνα είσαι εδώ / δεν ήσουν εδώ τις τελευταίες μέρες / που ήσουν; *
- Σε κοιτούσα και σε χαιρόμουν.
- Και τώρα δεν με χαίρεσαι άλλο; *
- Τώρα σε χαίρομαι πιο πολύ / είναι μέρες που σε χαίρομαι / όταν ήρθα είχες γεμίσει με πράγματα που δεν ήταν δικά σου / δεν φεύγω για πάντα, θα είμαι εδώ όταν με χρειάζεσαι.
- Μα, σε χρειάζομαι κάθε μέρα! Άμα φύγεις εσύ θα είμαι μόνος μου. Οι σκιές μου θα γυρίσουν και πάλι, θα με ρίξουν και θα με νικήσουν! *
- Μπορεί.
- Τότε γιατί με αφήνεις; *
- Μην είσαι άδικος με τον εαυτό σου / δεν σε αφήνω.
- ...μα... *
- Οι σκιές θα γυρίσουν μόνο αν τις αφήσεις να γυρίσουν / θα σε ρίξουν μόνο αν είσαι ευάλωτος και τελευταία είσαι πολύ δυνατός.
- Σαν ένα μεγάλο μικρό παιδί; *
- Σαν ένα μεγάλο μικρό παιδί!
- Τότε ναι / είναι μια δοκιμασία; *
- Όχι δεν είναι μια δοκιμασία / πρέπει να είναι στάση ζωής για εσένα / να μην αφήνεις τα πράγματα που δεν είναι δικά σου να σε επηρεάζουν / να βάζεις φραγμούς. Να προσέχεις τον Φεγγαρογητεμένο.

..ήταν οι τελευταίες σου λέξεις. Εξαφανίστηκες πριν προλάβω να σου πω κάτι ακόμα. Σαν να μην ήθελες να ακούσεις το αντίο μου / σαν να είχε τελειώσει απότομα η συνάντηση μας. Δεν είναι μια δοκιμασία γιατί δεν ήταν ποτέ, είναι η ζωή μου και έτσι όπως έβαλα τον εαυτό μου μαζί σου μέσα σε αυτό, έτσι πρέπει να συνεχίσω. Για εμένα / γιατί τον τελευταίο καιρό κατάλαβα πως εσύ και εγώ είμαστε ένα. Με τα καλά μας και τα κακά μας / με τις δύσκολες και τις καλές στιγμές μας / με τις ώρες που κοιμήθηκες στα χέρια μου και τις ώρες που με έβλεπες να κοιμάμαι.

Και ξαφνικά ένιωσα περίεργα, ο ουρανός σκοτείνιασε.
Τα σύννεφα όμως γρήγορα παραμέρισαν / ήξερα πως είσαι ακόμα εδώ για να μου δείχνεις το φως. Πως ακόμα και αν δεν ήσουν εσύ αυτός, μάθαινα να ξεχωρίζω το φως ακόμα και στις πιο σκοτεινές στιγμές μου.

Τα μάτια μου γέλασαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...