20.11.11

Σ'αγαπώ* μα Σε μισώ*

Σ'αγαπώ γιατί* είσαι πάντα εδώ / δεν έφυγες ποτέ / δεν θα φύγεις ποτέ / μου έμαθες να ζω κάθε μέρα μου σαν να είναι η τελευταία / γεμίζεις την σάκα μου με κάθε λογής gadget / είσαι εγώ και είμαι εσύ / ήρθες νωρίς / με εσένα νιώθω σαν ένα μεγάλο ζαχαρωτό / όταν είσαι κάτω με τρελαίνεις / όταν είσαι πάνω με ζαλίζεις.

Μα σε μισώ γιατί* είσαι πάντα εδώ / δεν έφυγες ποτέ / δεν θα φύγεις ποτέ / μου έμαθες να ζω κάθε μέρα μου σαν να είναι η τελευταία / γεμίζεις την σάκα μου με κάθε λογής gadget / είσαι εγώ και είμαι εσύ / ήρθες νωρίς / με εσένα νιώθω σαν ένα μεγάλο ζαχαρωτό / όταν είσαι κάτω με τρελαίνεις / όταν είσαι πάνω με ζαλίζεις.


Αλλά θέλω όσο ποτέ άλλοτε* να μάθουμε να ζούμε μαζί / να σε ελέγξω / να είμαστε καλά και οι 2.
Εγώ και ο διαβήτης μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...