7.7.11

Γλυκό μπέρδεμα.

Ο.Κ., θα στα πω εν τάχει.

Έχουν αλλάξει πολλά γύρω μου. Έχει αλλάξει το βλέμμα μου στην όψη αγαπημένων ανθρώπων. Έχουν αλλάξει οι προσδοκίες μου, τα θέλω μου.. Αλλάζει το πεπρωμένο μου, μα πάνω από όλα αλλάζει ο τρόπος επαφής με τους γύρω μου. Μ'αρέσουν πολύ οι αλλαγές, με γεμίζουν καύσιμα και μου κάνουν Full Service για να συνεχίσω εν τέλει δριμύτερος. Ξέρω, ή σε έχω πρήξει, ή δεν καταλαβαίνεις Χριστό.

Ξέρεις πως είναι να παρατηρείς τους ανθρώπους;
Δεν πέρασε πολύς καιρός από τότε που μπήκαν νέοι άνθρωποι στη ζωή μου. Τέσσερις, πέντε ξεχωριστοί άνθρωποι και όλα άλλαξαν. Χωρίς πολλά λόγια, έμαθα κάτι ξεχωριστό από τον καθένα από αυτούς. Από την Α. έμαθα πως είναι να ονειρεύεσαι και πάλι, θυμήθηκα πως αγαπάει ένα μικρό παιδί και την αλλαγή που κάνει ένα μικρό χαμόγελο στην θολή πραγματικότητά μας. Από την Γ. έμαθα τι είναι σημαντικό στους ανθρώπους, τι νόημα έχουν οι μικρές λέξεις, και πόσο σημαντικό είναι να μοιράζεσαι και να διευρύνεις τους ορίζοντες των αγαπημένων σου. Από την Μ. είδα ένα κομμάτι του εαυτού μου - κατάλαβα πως όταν δείχνεις κάποιον με το δάκτυλο σου τα υπόλοιπα τρία δείχνουν προς τα εσένα - αγάπησα την απώλεια και δεν με ενοχλούσε πλέον ο υπερβολικός κάποιες φορές εαυτός μου. Από τον Ε. έμαθα να διεκδικώ περισσότερα, να μην με βολεύουν οι συνθήκες, και θυμήθηκα πως η εμπιστοσύνη στον εαυτό μας και τις επιλογές μας είναι πάνω από όλα. Από την Ε. θυμήθηκα πως είναι να βοηθάς και να παρατηρείς σε βάθος τους ανθρώπους, με τρελαίνει το γεγονός ότι τα στοιχεία ταυτότητας που έφτιαξα για εκείνη χωρίς να την ξέρω είναι τελικώς πραγματικά, που κάποια στιγμή θα μάθει ότι η ποιότητα μιας σχέσης είναι πάνω από όλα.

Χτίζω ένα όμορφο σπίτι σε ένα μακρινό νησί. Στον ίδιο, αλλά σαν "έναν άλλο κόσμο" - που δεν υπάρχουν παρελθοντικά "πρέπει", που οι άνθρωποι έχουν κάτι να πουν και που τα πάλαι ποτέ γυάλινα κουτιά ραγίζουν.

Σου γράφω, και την ίδια στιγμή μια φράση ηχεί στον κυκεώνα του μυαλού μου.
Είναι δική σου, μεγάλο Ε. "Είναι καλοκαίρι.. Τα πράγματα δεν θα είναι ίδια."
Ακυρώνω τον εαυτό μου; Με επηρεάζεις πολύ ακόμα, θα ήθελα τα πράγματα να είναι για πάντα ίδια.


Πίσω, στον Ρεαλισμό Σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...