11.3.11

Be right back.

Ξύπνησα με ένα μωρό στην αγκαλιά μου. Πήγα στο αεροδρόμιο και είπα "Αντίο Τουρκία" για ακόμη μια φορά. Αυτή τη φορά όμως δεν θα είναι για πολύ. Τον Απρίλιο θα είμαι πάλι εκεί - στα γνώριμα μέρη, να μυρίζω, να κοιτάζω και να αφουγκράζομαι γνωστές μυρωδιές, ανθρώπους, συναισθήματα.
Η πρώτη μου μέρα θα έλεγα πως ήταν δύσκολη. Πολλά άτομα - με κάποιους δέσαμε πολύ - ήταν οι μικροί μου άγγελοι, οι φίλοι, η οικογένειά μου - σε έναν χώρο κοντινό και γνώριμο. Με κάποιους είχαμε εντάσεις - αδιαφορία αλλά μέσα σε όλα κάναμε και πολύ πλάκα. 
Ήταν εκεί και ο Μικρός μου Πρίγκηπας, να ξυπνάω και να τον βλέπω κάθε πρωί μαζί μου, ανεξάρτητα εάν το προηγούμενο βράδυ ήταν δύσκολο, με εντάσεις από τις δουλειές και τις ανασφάλειες μας.

Γλυκιά καραμέλα που δεν θέλω να τελειώσει. Γνωρίζω και γνωρίζομαι. Σε όλους αυτούς λοιπόν που περάσαμε τις μέρες αυτές δημιουργικά, ανεξαρτήτως άμα βρεθούμε πάλι, ή όχι.. 
Σας ευχαριστώ για την γλυκιά καλημέρα όταν ήμουν στις κακές μου.
Σας ευχαριστώ για την συνεργασία. Ήταν κάτι καινούριο - που ελπίζω να το ξανακάνω.
Σας ευχαριστώ για τις όμορφες στιγμές - έστω και αν λόγω υποχρεώσεων, σε μερικές από αυτές δεν μπορούσα να είμαι μαζί σας.
Σας ευχαριστώ για την γνωριμία. Μέσα από εσάς είδα ακόμα ένα κομμάτι του εαυτού μου. Άμα είναι αμοιβαίο - δεν το ξέρω - όμως πέρασα πραγματικά καλά.

Σας ευχαριστώ - φίλοι μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...