14.3.11

Το Χρόνο Σταματάω

Οκ. Είναι ένα από τα αγαπημένα μου αγαπησιάρικα τραγούδια! "Είναι στιγμές" που το ακούω και με παίρνουν αυτομάτως τα ζουμιά! Μα αυτομάτως σου λέω!

Τώρα που μ' έχεις μες την αγκαλιά σου / Now that you have me in your arms
Κράτα με όσο πιο σφιχτά μπορείς / Hold me as tight as you can
Θέλω να ξέρεις πως ότι κι αν γίνει / I want you to know that whatever happens
δε θα αλλάξει αυτό που ζούμε εμείς / won't change what we are living
Αυτή η στιγμή είναι για πάντα να κρατήσει / This moment is made to last forever
Στο υπόσχομαι / I promise to you
Αυτή η στιγμή θέλω ποτέ να μην σβήσει / I don't want this moment to fade
Το χρόνο σταματάω / I stop the time

Χίλιες εικόνες μας κάνουν μια λέξη / A thousand images make a word
Κι αυτή ειν' η αγάπη που σου έχω εγώ / This is the width of my love for you
Όπου κι αν πάω για πάντα θα σε έχω / Wherever I go I will always have you
Σαν μια πυξίδα μέσα στο μυαλό / Like a compass in mind
Αυτή η στιγμή κάνε ποτέ να μην τελειώσει / Make this moment last forever
και θα το δεις / and you will see
Τρόπο θα βρω και το κερί δε θα λιώσει / I will find a way to keep the candle from melting
Το χρόνο σταματάω / I stop the time

Τα ρούχα μου φοράς και μου λες μ' αγαπάς / You wear my clothes and you tell me you love me
Και ύστερα πέφτεις και κοιμάσαι / And then you fall asleep
Μα εγώ πάντα θα 'χω φως ανοικτό / But I will always keep the light on
Για να μην ξυπνήσεις το βράδυ και μου φοβάσαι / So you don't get scared if you wake up at night
Το χρόνο σταματάω / I stop the time
Τώρα που μ' έχεις μες την αγκαλιά σου / Now that you have me in your arms
κράτα με όσο πιο σφιχτά μπορείς / hold me as tight as you can

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...