18.2.11

Take my breath away.

It's a rainy night in Athina. And I'm feeling best. I love it when it's raining.


Είναι όμορφα. Ακούς τη βροχή. Σήμερα τραγουδούσα στη βροχή και ήταν σαν να το έκανα για πρώτη φορά. Άσε τη βροχή να καθαρίσει την ψυχή σου.


9 μέρες απέμειναν στην όμορφη Αθήνα. Θα μου λείψουν πολλά πράγματα αν τελικά καταφέρω και μείνω εκεί που πηγαίνω. Ένα κοντινό, όμορφο ταξίδι. Με πολλές εικόνες, εμπειρίες, πρόσωπα να περιμένουν κάποιον να τα ανακαλύψει. Και αυτός ο κάποιος είμαι εγώ.
Αφήνω πίσω το παρελθόν. Κοιτώ το μέλλον. Και ναι, έχω ανθρώπους δίπλα μου που τους ΘΕΛΩ στο μέλλον μου. Ανθρώπους που κάνουν όμορφο το παρόν μου. Που τους αγαπώ σαν να είναι αδέρφια μου.
Όμορφα πράγματα μας περιμένουν. Το μέλλον είναι τόσο λαμπρό που θα χρειαστεί να φορέσω γυαλιά ηλίου. Όχι σήμερα όμως, ξεκίνησε καταιγίδα και είναι ακόμη πιο όμορφα...

Do you know why? Because I know I'm happy. Your name is Günes. And you are my sun. You are the light, above my head, my little shred of sunsine. I love you.

Κάτι ακόμα. Η Britney Spears έχει καινούριο Video. Δες το εδώ... Τραγούδι; Hold it against me.. HIAM!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...