17.2.11

Start..

Ή stars.. Δεν μπορώ να αποφασίσω. Θέλω και τα δύο. Για την ώρα θα βολευτώ με το Start. Είναι μία αρχή. Τα αστέρια θα έρθουν αργότερα. Θα έρθουν, είμαι βέβαιος.

Αποφάσισα να αλλάξω. Να αλλάξω συνήθειες, να αλλάξω το "πεπρωμένο" μου. Κατά πόσο θα το καταφέρω δεν ξέρω. Ξέρω όμως πως μπορώ να κάνω όση υπομονή χρειάζεται.
Η αρχή έγινε στο Facebook - κρίμα, με κούρασες και έφυγα από την αγκαλιά σου..- θα συνεχίσω από εδώ, και ελπίζω να έχω αποτελέσματα. Θα με διαβάζω, θα με διαβάζεις.
Θα γράφω ότι μου έρχεται στο κεφάλι μου. Θα τα μοιράζομαι με τον εαυτό μου και με όποιον με διαβάζει. Γαμάτος; Χαχα!

Είχα πει, είχα γράψει, είχα..., είχα...
"Θα βρεις ένα κενό τετράδιο που μέσα θα γράφεις μικρές ιστορίες από την καθημερινότητα σου. Πράγματα που σε απασχολούν, πράγματα που θες να μοιραστείς. Μετά από καιρό θα διαβάσεις αυτό το τετράδιο και θα δεις που έχεις φτάσει."
Δεν ήταν έτσι ακριβώς αλλά το κεντρικό νόημα αυτό ήταν. Καταλαβαίνεις;

Ξεκινάμε λοιπόν, δεν είσαι το μικρό μου τετράδιο αλλά σίγουρα θα μου κάνεις παρέα. Πάμε λοιπόν...
:)

It's a good life after all..
Φιλιά!

1 σχόλιο:

  1. Start, την ημέρα των γενεθλίων μου! Το blog σου κινδυνεύει να πάρει τα χαρακτηριστικά του Υδροχόου:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...