31.12.18

The Endless Tour

Όταν ήμουν μικρός, η γιαγιά μου με έμαθε να κάνω παζλ

Να βλέπω μια εικόνα και να την κάνω χίλια κομμάτια, τόσο που να μπορώ να αναγνωρίζω το κάθε ένα ξεχωριστά

Μεγάλο ταλέντο η γιαγιά, αναγνώριζε ταλέντα και τα μεγάλωνε / σημαντικός άνθρωπος

Η γιαγιά έκανε πολλά ταξίδια /
Κοσμοπολίτισσα με τα όλα της /
Το κόκκινο κραγιόν, μια σωστή κυρία

Τα ταξίδια /
Αυτές οι στιγμές που πατώ σε νέα γη και γεμίζει τα πνευμόνια μου αέρας ανακάλυψης!
Ταξιδιώτης, μέσα - έξω

Το 2019 έρχεται σε λίγες ώρες /
Πόσες όμορφες στιγμές η ζωή, τις ζω ξανά μέσα από το Blog μου /
Τόσες αναμνήσεις /

Η γιαγιά μου με έμαθε να κάνω παζλ και να αναζητώ συνεχώς την ανακάλυψη νέων πραγμάτων

Για αυτό και ήρθε η ώρα να σας πω αντίο από εδώ / είναι η τελευταία φορά που γράφω
Από εδώ.

Γιατι μαζί θα συνεχίσουμε το ταξίδι με το νέο μου Blog που θα ανοίξει με την αρχή του νέου χρόνου

Θα τα πούμε ξανά
Ο Φεγγαρογητεμένος

1 σχόλιο:

  1. ΑΧ, ΤΙ ΚΡΙΜΑ.. ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΟΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ Κ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ. ΑΥΤΗ Η ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΣ Κ ΝΑ ΤΗΝ ΘΥΜΑΣΑΙ. Κ ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΤΑΛΕΝΤΑΡΕΣ! ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...