11.5.12

Mayıs

ο πιο όμορφος μήνας / η αρχή του καλοκαιριού / βγαίνω έξω / πάω βόλτα και βλέπω τη θάλασσα / σκέφτομαι, μετά από ένα περίπου μήνα θα βουτήξω / άμα πάω τώρα θα μπουντιάσω / σκέψεις που αυθυποβάλλουν / κατεβαίνω στον κήπο και κόβω βότανα για αποξήρανση / το σπίτι μυρίζει λουλούδια

δύο πολύ σημαντικά πράγματα στις 17 / το πρώτο είναι θέμα υγείας / ο γιατρός μου είναι Άνθρωπος, με παίρνει τηλέφωνο να δει αν είμαι καλά / το δεύτερο η Παράδοση των Ολυμπιακών Αγώνων, η Ολυμπιακή Φλόγα άναψε σήμερα με τις ευλογίες του Απόλλωνα / θα παραδοθεί στις 17 στους Βρετανούς στο Παναθηναϊκό Στάδιο / να είμαστε όλοι εκεί το απόγευμα
οι μέρες μου ήρεμες / ναι πάει καιρός..

πλένω το αμάξι στο πλυντήριο / με αφήνουν να μείνω μέσα / ο θόρυβος φέρνει κάτι από ταινία τρόμου / κοιτάω ψηλά και μου μοιάζει ουρανός με πλανήτες

κατεβαίνω στον κήπο να πιάσω τον Μάη / το στεφάνι μου φέρνει κάτι από Χριστούγεννα εν μέσω καλοκαιριού / να τα μεταφέρουμε, να τα γιορτάζουμε όπως οι Αυστραλοί / Χριστούγεννα - Καλοκαίρι = 1 - 1 / θα γίνω κυβέρνηση και θα το κάνω > > > "κυβέρνηση είσαι, δεν γίνεσαι"

βαριέμαι στο Πάντειο / τα κομματόσκυλα μου φέρνουν φυλλάδια / του κόλορ τα εννιάμερα / θα φτιάξω πυραμίδα και σπείρα / βγαίνει όμορφο, παίζω με το στυλό και τη σπείρα / ο Χριστόπουλος με κοιτάει καλά - καλά, του χαμογελώ και χαμογελάει πίσω / όμορφος άνθρωπος

το πρωϊνό μου τσάι / ότι πρέπει για το ξύπνημα / μου τελείωσε το τούρκικο, δυστυχώς / βλέπω τον πάτο, μου θυμίζει μαργαρίτα / κατεβαίνω κήπο να κόψω και άλλα λουλούδια / θα γεμίσω το τραπέζι ποτηράκια με λουλούδια / τόσο που δεν θα'χει να κάτσω

ξυπνάω με το φως της ημέρας / ένα ζουζούνι είναι κοντά μου και γουργουρίζει / το παίρνω αγκαλιά και νιαουρίζει / η καλύτερη - τριχωτή - παρέα / ένα λούτρινο με καρδούλα



No regrets they don't work
No regrets now, they only hurt
Write me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view
But they tell me I'm doing fine

1 σχόλιο:

  1. Μάιος... τόσο μαγικός που και τα πιο απλά και καθημερινά φέρνουν χαρά.. Μάιος... ο μήνας που σε κάνει να θέλεις να αδράξεις τη στιγμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...