13.12.11

Songs / for me and.. / my *unique sun*

Θεωρούσα πάντα αστείο το πως ορισμένα τραγούδια μπορούν να εκφράσουν όλα αυτά που δεν μπορεί να εκφράσει η κίνηση μου, η γλώσσα μου και η καρδιά μου.
Θα μπορούσαν να είναι για τον οποιοδήποτε. Αλλά και για όλους εκείνους.
Για αυτόν που μπορεί να δει κοινά.
Για εκείνον που έφυγε, και επιστρέφει.

Ή για εμένα και εσένα. Που έφυγες μα δεν σε θέλω πίσω. Δεν ξέρω αν είμαι "Δυνατός" ή κατά πόσο συμφωνώ με την έννοια της Δύναμης. Δεν είμαι δυνατός. Γιατί δεν σταμάτησα να αγαπώ. Απλά μπορώ και συνεχίζω. Εσύ - που πήρες στο κάτω κάτω την απόφαση - να κοιτάς να είσαι καλά.

Είμαι αλλού. Εδώ και πουθενά.
___________________________

Γι' άλλη μια φορά - Once again
Δέσποινα Βανδή - Despina Vandi

Δεν μπορώ ν΄αποφασίσω ποιό είναι το σωστό / I cannot decide which is the right thing to do
αν θα πρέπει να σ΄αφήσω ή να σ΄ανεχτώ / to let you go or to put up with you
ούτε ξέρω ποιό απ΄τα δύο μέσα μου εγώ προτιμώ / I don't even know whichone from the two I prefer the most
Όποια απόφαση κι αν πάρω ξέρω πως μετά / whatever decision i make i know that later
θα το μετανιώσω πάλι γι΄άλλη μια φορά / I will once more regret it
όσο σ΄αγαπάω πλέον άλλο τόσο εγώ σε μισώ / as much as I love you, I hate you now

Γι΄άλλη μια φορά θα πεις "λάθος μου με συγχωρείς" / once again you will tell " it's my fault, I'm sorry"
γι΄άλλη μια φορά θα πας να μου πεις πως μ΄αγαπάς / for one more time you will tell me that you love me
γι΄άλλη μια φορά θα κλαις έχω δίκιο θα μου λες / once again you will cry and tell me that I'm right
μα δε θα το εννοείς λόγια θα΄ναι της στιγμής / but you won't mean it, it will be words of the moment

Πάλι μ΄έκανες να κλάψω και να πληγωθώ / Once again you made me cry and be hurt
πάλι μ΄έκανες να κάτσω ν΄αναλογιστώ / once again you made me sit down and think it up
αν αξίζει να υποφέρω και να σ΄αγαπώ άλλο εγώ / if I deserve to suffer and love you


Μην Ορκίζεσαι - Don't put under oath
Ελευθερία Αρβανιτάκη - Eleutheria Arvanitaki


Μια ρωγμή φέγγει στα μάτια μας / A crack gleams into our eyes 
μια ρωγμή άνοιξε μέσα μας / a crack opened inside us
Μη μιλάς / Do not speak
τα λόγια δε γεμίζουν το κενό για μας / talking doesn't fill the void into us, for us
μην πεις πως μ' αγαπάς / do not say that you love me
Μια ρωγμή κι έπεσε η ζωή / A crack and life ended
στα μάτια μια ρωγμή και γίναμε εχθροί / there's a crack into our eyes and we became enemies
Μη μιλάς / Do not speak
δεν έχει πια ταξίδια η νύχτα να με πας / the night does not have any trip for you to take me
Τα λόγια που ζητάς / The reasons that you ask for
φύγανε / have left

Μην ορκίζεσαι / Don't put under oath
μην ορκίζεσαι μάτια μου / don't put under oath my dear
μη μ' αγαπάς / don't love me
μην κάνεις τον κόπο / do not bother
Τόσα όνειρα / so many dreams
που σκορπίσανε γύρω μου / that scattered around me
δεν γυρνούν ξανά / do not turn again
απλά μ' έναν όρκο / simply with an oath
Δε γυρνούν ξανά / They do not turn again
τα όνειρα για μας / our dreams for us
Δε γυρνούν ξανά / They do not turn again
τα σύννεφά μας δύσανε / our clouds sunseted

Μια ρωγμή ανάμεσά μας ζει / a crack lies between us
μια ρωγμή κι είσαι απέναντι / you become opposite with a crack
Μη μιλάς / Do not speak
οι άνθρωποι που φεύγουν / those who leave
δε μιλάνε πια / do not talk anymore
κι ας θέλει η καρδιά / no matter what my heart wants
φύγανε / they left



+ Download it : 4shared +

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...