18.12.11

Φεγγαροψίθηροι

Χτύπησες την πόρτα και μπήκες / γύρισα να σε κοιτάξω / μου είχες λείψει πολύ / μόνο εσύ με καταλαβαίνεις τελευταία / ήθελα τόσα πολλά να σου πω / τόσα / όσα οι λέξεις δεν χωράνε / τόσα ένιωσα / τόσες σκέψεις / πως θα μπορέσω να στα πω όλα; / ...

- Θα μείνεις; *
- Θα δούμε.
- Πρόσφατα ήρθες να με δεις, αλλά έφυγες βιαστικά. Γιατί; *
- Σου είπα, δεν ήμουν έτοιμος.
- Μα ήθελα τόσο πολύ να σε δω. *

Με έκοψες απότομα / με κοίταξες με το γνωστό σου πλέον, διαπεραστικό βλέμμα / ένιωσα πως με γδύνεις / πως με μελετάς / πως διαβάζεις την σκέψη μου / ήξερες / ήθελα να κλάψω

- Πως νιώθεις;
- Περίεργα. Νιώθω μόνος μου και... άδειος. Πολλές φορές γεμίζω για λίγο. Αλλά αδειάζω απότομα. Μετά πέφτω. Ακούω μουσική, βλέπω κόσμο. Αλλά ακόμα και τότε μόνος μου νιώθω. Φοβάμαι πως ότι όμορφο ζω κρατάει λίγο γιατί γρήγορα έρχονται άσχημες σκέψεις. Με θολώνουν και με τρομάζουν. Τελικά χαμογελώ για να μην το καταλάβουν. *
- Το καταλαβαίνουν;
- Όχι γιατί δεν με ξέρουν. Είμαστε άγνωστοι μεταξύ αγνώστων. *
- Δεν θα ήταν καλύτερα εάν σε ήξεραν; Για να μπορούν να σε βοηθήσουν; Ξέρεις, θα είμαι για πάντα εδώ και θα έρχομαι όποτε με χρειάζεσαι, αλλά τι θα γίνει αν λείπω; Θα πέσεις και πάλι;
- Δεν θα ήταν καλύτερα, όχι. Γιατί μου θυμίζουν - άθελά τους - πράγματα που με πονάνε. *
- Καλύτερα να σε πονάνε, παρά να μην νιώθεις τίποτα.
- ... *
- Για ότι κάνουμε υπάρχει και ένα τίμημα. Οτιδήποτε, πληρώνεται με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. Δε σου λέω πως θα είναι εύκολο - ότι και αν αποφασίσεις να κάνεις - αλλά μη το μεγαλώνεις μέσα σου. Δεν σε βοηθάει και το ξέρεις, γιατί ποτέ δεν σε βοήθησε. Δεν είναι εύκολο να πλησιάσεις κάποιον που τον έχεις απομακρύνει ξανά και ξανά. Όμως είμαι σχεδόν βέβαιος πως κάποιοι σε αγαπάνε περισσότερο για αυτά που είσαι παρά για αυτά που θα ήθελες να είσαι.
- Αυτός που είμαι, είμαι; ΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ! *

Μου χαμογέλασες.

- Για να πας εκεί που θέλεις να φτάσεις, θα πρέπει πρώτα να ξέρεις από ποιο μέρος ξεκινάς. Πρώτα δες που είσαι και μετά χάραξε την πορεία σου.
- Α, δεν το έχω κάνει λες; *
- Έτσι νιώθω. Θα σου πω ένα παράδειγμα. Ξέρουμε και οι δύο πως έχεις κομματιαστεί από ένα συγκεκριμένο γεγονός. Μη τιμωρείς άλλο τον εαυτό σου για κάτι το οποίο δεν ήταν στο χέρι σου να σώσεις.

Τα μάτια μου γέμισαν / πονάω ακόμα Φεγγαρογητεμένε / χαίρομαι πολύ που με καταλαβαίνεις / νιώθω μόνος μου / αλλά έχω εσένα / με τρελαίνει που ζεις μέσα μου / συχνά σε χάνω / ξεχνάω πως υπάρχεις κάπου και με βλέπεις / με ξυπνάς / με αγαπάς / για όλα αυτά που είμαι / αλλά και για αυτά που θα ήθελα να είμαι / για εμένα / αλλά και για εσένα / για έναν έρωτα που τελείωσε απότομα / μας πλήγωσε το ίδιο άραγε; / εμένα και εσένα;

Θα χρειαστώ μια λάμπα *
Taken by http://kaymarie24.deviantart.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...